Garden Pleasure Cross

Zondag 26 november 2017, hardlopen op z’n best…
de Garden Pleasure cross van DOKEV

Hardlopen over bijna alles wat niet verhard is. Dat is de befaamde Garden Pleasure Cross. Een echte cross over grasland, modderige slootranden, mossige bospaden en vette landbouwklei ; hardlopen op z’n best! Een cross ook met regionale aantrekkingskracht. Iedereen, jong en oud, is weer van harte welkom bij Atletiekvereniging DOKEV op zondag 26 november 2017.

De start is traditiegetrouw vanaf het clubgebouw "De Antilope" en gaat vervolgens buiten het sportpark om, over een strook grasland, naar de modderpaden van het Uilenbosje bij de Boermansweg. Op de terugweg loop je over landbouwgrond en via een speciaal aangelegde brug terug naar de finish. Je kunt kiezen uit een afstand van 5 of 9 kilometer, maar natuurlijk is het voor de jeugd tot en met 15 jaar ook mogelijk om kortere afstanden te crossen. Hiervoor zetten we een parcours op en rond ons sportpark uit.

Het programma:
De allerjongsten t/m 6 jaar starten om 10:00 voor een cross over 500 meter.
De jeugd t/m 11 jaar start om 10:15 voor een ronde van 1,2 kilometer en
de jeugd t/m 15 jaar start om 10:30 voor de cross van 2,5 kilometer.
Om 11:00 uur zal dan het startschot klinken voor de cross over respectievelijk 5 en 9 kilometer. Alle afstanden kunnen, ongeacht de leeftijd, natuurlijk ook als trimloop worden gelopen.

De inschrijving:
Start en inschrijving vinden plaats bij clubgebouw "De Antilope" van Atletiekvereniging DOKEV, Sportpark Kleine Sluis 1, 1761 LP in Anna Paulowna. Inschrijving is vanaf 09:00 uur mogelijk. Er is volop gelegenheid tot omkleden en douchen. Het inschrijfgeld voor de jeugd t/m 15 jaar bedraagt € 2,50 en voor deelnemers van 16 jaar en ouder is het inschrijfgeld € 5,00.

Hardlopend het voorjaar in door de uitgestrekte polder, met de traditionele Runnersworld Voorjaarsloop van DOKEV. Prima… Meer >

Niemand is een binnen mens! Buiten bewegen is gelukkig niet alleen voor atleten en fanatiekelingen. Iedereen kan buiten bewegen en… Meer >