Loop je nu al de 10 km in pakweg 50 minuten? Maar zou je graag sneller willen lopen?

Loop je al hard? Red je nu al de 10 km in pakweg 50 minuten? Maar zou je graag sneller willen lopen? Dan heeft Hardloop en Atletiekvereniging-DOKEV nu een passende cursus voor jou!

In de week van 20 augustus 2018 start Hardloop en Atletiekvereniging-DOKEV met een trainingsprogramma van 10 weken, met als doel de 10 km in een snellere tijd te lopen dan je nu al kunt. Samen met andere atleten train je aan de hand van een op jou toegespitst schema onder begeleiding van ervaren trainers richting jouw doel. Dit schema is bijvoorbeeld een prima voorbereiding voor de 10 km Boerenkoolloop in Warmenhuizen op 4 november 2018.

Op maandag 20 augustus van 19:30 - 20:30 is er een informatieavond in de kantine van Hardloop en Atletiekvereniging-DOKEV, adres: Sportpark Kleine Sluis 1 in Anna Paulowna.

De trainingen gaan gelijk in de week van 20 augustus van start. Je kunt op verschillende avonden deelnemen aan de trainingen. De kosten voor de cursus bedragen EUR 50 voor niet-leden. Tijdens de informatieavond kun je de keuze maken om in te schrijven. Wil je je aanmelden voor de informatieavond of wil je meer informatie, ga dan s.v.p. naar het contactformulier op de website van www.atletiekvereniging-dokev.nl (contactformulier).

Is bovenstaand doel nog te uitdagend, maar wil je wel graag hardlopen of kennismaken met hardlopen? Ook dan ben je welkom tijdens onze reguliere trainingsavonden op dinsdag, woensdag en vrijdagavond van 19:15 tot 20:30 uur. Op deze avonden wordt getraind in verschillende groepen en ieder op zijn eigen niveau. Er zijn groepen voor starters tot meer ervaren lopers. Kom gewoon eens langs en ervaar hoe leuk het kan zijn om samen hard te lopen. Je mag altijd twee keer gratis meetrainen. Meld je s.v.p. even aan bij de trainer op het veld.

Geen nieuwsberichten gevonden