De 118e Remax Kneesloop… die wil je niet missen!

Op zaterdagavond 1 september is alweer de derde en laatste Remax Kneesloop van het seizoen.  Deze Kneesloop heeft een primeur. De finish van alle afstanden zal dit keer namelijk op het terrein van de watersportvereniging zijn en niet meer op de Kneeskade. Alle afstanden en de route van deze traditional blijven verder gelijk. Daarnaast zal er voor de jeugddeelnemers een herinnering zijn en maken alle deelnemers met het startnummer kans op enkele prijzen.

Dus grijp de kans je tijd te verbeteren of, als het je eerste Kneesloop van dit jaar wordt, een scherpe tijd neer te zetten, of de afstand gewoon uit te lopen.

Wij hopen weer op een mooie opkomst en nodigen alle lopers en toeschouwers van harte uit. De Remax Kneesloop is er voor jong en oud, leden en niet leden. Je kunt deelnemen om de prijzen, maar ook een prestatie leveren door de route uit te lopen of een mooie persoonlijke tijd neer te zetten. Kortom voor elk wat wils. De langste afstanden zijn 7,6 en 3 km en voor de jongere jeugd zijn er afstanden van 500 meter en 1 km.

Het parcours van de 7,6 km is het rondje Kerkweg, Kneesweg en Kneeskade. De overige afstanden gaan over de Kneeskade, richting Oudesluis en keren op de helft van de afstand weer om en finishen onder de finishboog op het terrein van de watersportvereniging.

Inschrijven:

Inschrijving, start en prijsuitreiking zijn bij de Watersportvereniging aan de Kneeskade in Anna Paulowna. Inschrijven is vanaf 18.00 uur mogelijk. Het inschrijfgeld bedraagt € 2,50 voor de jeugd tot en met 15 en 5,00 voor 16 jaar en ouder.

Programma:

Start: Afstand: Leeftijd: