Stemmen voor de Rabobank Clubkascampagne

Dit jaar doet atletiekvereniging DOKEV weer mee met de Rabobank Clubkas Campagne. Vorig jaar hebben we hier bijna EUR 1000,- mee opgehaald, dus hoe mooi zou het zijn om dit ook deze keer weer te behalen! Om te kunnen stemmen moet je een rekening bij de Rabobank hebben én lid zijn van de Rabobank. Ben je nog geen lid? Regel dit dan voor 1 april, zodat je straks ook je stem uit kan brengen. Hoe je dit doet, lees je hieronder.

Hoe werkt de Rabobank Clubkas Campagne?

Rabobank Kop van Noord-Holland stelt in 2019 een bedrag van € 225.000,- beschikbaar die de leden van Rabobank Kop van Noord-Holland mogen verdelen over de deelnemende clubs. Elk lid brengt vijf stemmen uit (max. 2 per club). De stemperiode loopt van 23 april t/m 14 mei.

Ben jij al lid van de Rabobank?
Als lid van de Rabobank mag jij straks namelijk gaan stemmen en ons stemadvies is uiteraard;
Stem op ons! Wij besteden de bijdrage dit jaar aan het onderhoud van onze accommodatie. Ben je al lid van de Rabobank? Dan krijg je vanzelf je stembiljet. Ben je nog geen lid maar heb je wel een rekening bij de Rabobank, meld je dan voor 1 april aan als lid bij de Rabobank. Dit kan dus alleen als je zelf klant bent bij de bank. Lid worden kan gemakkelijk via de site
https://www.rabobank.nl/particulieren/ledenen is kosteloos. Lid worden kan trouwens vanaf 18 jaar.

Ons verzoek in het kort
Check of je lid bent van de Rabobank en regel dit anders voor 1 april. Vraag aan zoveel mogelijk mensen (familie/vrienden/kennissen) of ze ook lid zijn (of anders willen worden) en ook op ons willen stemmen.

We hopen op zoveel mogelijk steun zodat we in juni een mooie cheque kunnen ontvangen voor onze club!

Namens het bestuur,

Alvast bedankt!