Algemene Ledenvergadering maandag 15 april om 19.30 uur

Beste Dokev leden,

Op maandagavond 15 april a.s. vindt onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats, dit jaar met een leuke aanvulling!

Vanaf 19.30 uur staan de koffie en thee klaar. De ledenvergadering zelf begint om 19.45 uur. Dit jaar is het wat eerder dan de afgelopen jaren, omdat we na de vergadering een leuke, relaxte activiteit hebben. Tip; doe makkelijke kleding aan!

Zoals gebruikelijk is er na afloop een hapje en drankje.

Klik voor de agenda, het jaarverslag en de notulen van vorig jaar op onderstaande link en vervolgens op documenten.

De financiële gegevens zijn in geprinte versie beschikbaar voor en tijdens de vergadering.

Tot 15 april!

Bestuur Atletiekvereniging Dokev

Beste Dokev leden, Op maandagavond 13 mei a.s. vindt onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Vanaf 19.45… Meer >