Stemmen Rabobank Clubkas Campagne

De stemperiode van de Rabobank Clubkas Campagne is van start gegaan! De leden van de Rabobank mogen dit jaar EUR 225.000,- verdelen over alle deelnemende clubs. Atletiekvereniging DOKEV is één van de verenigingen waarop gestemd kan gaan worden.

Wie mogen er stemmen?
Alle leden van Rabobank Kop van Noord-Holland die 18 jaar en ouder zijn, kunnen hun stem uitbrengen tot en met dinsdag 14 mei 2019. Leden hebben hun persoonlijke stemcode via de post ontvangen en kunnen daarmee online hun stem uitbrengen via www.clubkascampagne.nl/kvnh.

Wat vragen wij van jou?
Ben jezelf lid van de Rabobank, dan vragen we jou om één of twee stemmen aan onze vereniging te geven. Daarnaast vragen we je om bij familie, vrienden en kennissen na te gaan of zij lid zijn van Rabobank Kop van Noord-Holland en te vragen of zij ook op onze vereniging willen stemmen. Je mag in totaal 5 stemmen verdelen, dus je kan meerdere verenigingen steunen. En weet je niet op wie je moet stemmen? Geef je andere stemmen dan aan Gymvereniging Dokev, zodat ook zij dit jaar een mooi bedrag mogen ontvangen.

We hopen op zoveel mogelijk steun zodat we in juni een mooie cheque in ontvangst mogen nemen!

Namens het bestuur, alvast bedankt!

Hardlopend het voorjaar in door de uitgestrekte polder, met de traditionele Runnersworld Voorjaarsloop van DOKEV. Prima… Meer >

Niemand is een binnen mens! Buiten bewegen is gelukkig niet alleen voor atleten en fanatiekelingen. Iedereen kan buiten bewegen en… Meer >