Verslag eerste Remax Kneesloop van 2019

Het was een prachtige dag, 1 juni 2019. Nog niet té heet, lekker windje, helder. De plotse warmte schrok sommigen af. Toch renden bijna 100 mensen voor een prijs. Opvallende familie: op 500, 1000 en de 7,6 ging er een Elbertsen met een dikke prijs naar huis. Theo van Graven was ook een ster met zijn 5e plek bij de heren, binnen een halfuur gefinisht na jaren blessuregedoe. Dokev biedt een goede training want de eerste vier dames zijn van de club, met op 31:45 de snelle Sandra Homan. Bijzonder was Riet Tas die op haar bescheiden manier door blijft lopen.

De prijsuitreiking liep gesmeerd door de hulp van o.a. Tim Lienos, die even moest afhaken om zelf de eerste prijs op 1 km in ontvangst te nemen. Andere winnaars waren Jasmijn van den Berg, Lisa van Benten, Maxx Blom, Iris Zwarts en Brettley Onos. Alle kinderen kregen een medaille en Ellen en haar kinderen hielpen met het uitdelen van de ijsjes, die gaven wat verkoeling na de warme loop. Emiel van Tongerlo was niet helemaal tevreden met zijn tijd maar had mooi wel de eerste prijs de pakken.

Degenen die deze eerste Kneesloop alvast hebben gedaan, maken extra kans op de prijs over de drie Kneeslopen van 2019. De volgende zijn 6 juli en 7 september, inschrijven vanaf 18 uur bij de haven van Anna Paulowna.