Uitnodiging feestavond op vrijdag 14 juni

Wegens het grote succes van vorig jaar, nodigen wij alle (jeugd)leden, vrijwilligers en ouders ook dit jaar weer graag uit voor de jaarlijkse feestavond op onze mooie vereniging.

Op vrijdag 14 juni beginnen alle trainingen voor jong en oud om 18.45 uur. Alle reguliere trainingen komen dus te vervallen. Het wordt een aangepaste, feestelijke training met leuke activiteiten. Rond 19.45 uur ronden we de sportieve activiteiten af en gaan we verder met een hapje en een drankje in ons clubgebouw.

Deze avond wordt ook de uitslag van het eerste clubkampioenschap hardlopen voor senioren bekend gemaakt.

Wij hopen jullie te verwelkomen op vrijdag 14 juni, wij hebben er in ieder geval zin in!

Namens het bestuur van atletiekvereniging DOKEV
Hans van Graas, Martien Komen, Chris Eykelenboom, Jurry Span en Ellen van Duin