Extra uitnodiging schilderwerkzaamheden 9 november

Beste leden en ouders/ verzorgers van onze jeugdleden,

Aankomende zaterdag wordt er door een mooie groep vrijwilligers groot onderhoud gepleegd aan onze accommodatie. Er zal onder andere geschilderd worden in de kleedkamers en gang. Omdat er twee lagen aangebracht moeten worden, zal het niet lukken om zaterdag al het werk af te krijgen. De planning was om het schilderwerk zondag af te maken, maar door gebrek aan animo gaat deze dag helaas niet door.

Om de kleedkamers en gang toch weer helemaal fris en netjes te maken willen we op zaterdag 9 november het werk afmaken. Daarom opnieuw een oproep aan jullie; wie kan ons deze dag komen helpen? Alle hulp is welkom, van een aantal uurtjes tot de hele dag. We zijn van plan om van 9:00 tot 16:00 uur aan de slag te gaan. Voor eten en drinken wordt gezorgd.

Wil jij ons komen helpen en heb je een uurtje over? Stuur dan uiterlijk 6 november een mailtje naar ellenvanduin@hotmail.com. Wij zorgen voor schildergerei.

We hopen op genoeg animo; vele handen maken immers licht werk!

Hartelijke groeten namens het bestuur van DOKEV

Geen nieuwsberichten gevonden