Corona en de sport

Beste atleten, ouders, verzorgers,

Zoals bekend zijn alle activiteiten bij onze vereniging zoals (weg)trainingen, wedstrijden en andere bijeenkomsten stilgelegd in verband met het coronavirus. Deze door de rijksoverheid uitgevaardigde maatregelen staan in het belang van onze leden en de samenleving in het algemeen en dienen het gemeenschappelijke doel het coronavirus zo snel als mogelijk onder controle te krijgen. Als bekend is wanneer wij weer activiteiten mogen en kunnen ondernemen zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten.

Gelukkig blijft het wel mogelijk en is het ook belangrijk om te blijven bewegen. Nu er bij en onder begeleiding van Dokev geen trainingen mogen worden gegeven, maar lopen om te bewegen nog wel mogelijk blijft, verwijzen we jullie graag naar tips vanuit Runnersworld om ook in deze tijden zo fit mogelijk te blijven. Jullie kunnen deze vinden via onderstaande link:

Houd je echter aan de richtlijnen, Groepsvorming (al dan niet toevallig) in de publieke ruimte is in ieder geval t/m 28 april verboden. Sporten is in de openbare ruimte toegestaan in een groepje van maximaal 3 personen waarbij minimaal 1,5 meter afstand in acht genomen dient te worden genomen binnen de groep, maar ook naar andere weggebruikers.

Blijf binnen wanneer je last hebt van neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn en hoesten of verhoging of koorts.

Wij hopen jullie snel weer te kunnen ontmoeten.

Bestuur atletiekvereniging Dokev