TT oftewel Trotse Trainer

Hoewel door het Coronavirus sporten voor veel mensen op een laag pitje staat hebben toch 22 van de 32 deelnemers van mijn Dokev loopgroep afgelopen  week de Coopertest gedaan.  Jammer genoeg mis ik er een aantal maar logisch door omstandigheden of blessures. Iedereen had een week de tijd om zelf alleen de coopertest te lopen en het resultaat te delen in de App een mooie motivator om te blijven bewegen. Petje af voor mijn lopers Chapeau ? Jur.

Hardlopend het voorjaar in door de uitgestrekte polder, met de traditionele Runnersworld Voorjaarsloop van DOKEV. Prima… Meer >

Niemand is een binnen mens! Buiten bewegen is gelukkig niet alleen voor atleten en fanatiekelingen. Iedereen kan buiten bewegen en… Meer >