Jeugdtrainingen Atletiekvereniging DOKEV hervatten per 1 mei!

Beste atleten, ouders, verzorgers,

Na weken zonder trainingen hebben wij goed nieuws; wij hebben toestemming van de gemeente om onze jeugdtrainingen te hervatten! Zoals reeds eerder gecommuniceerd hebben wij de afgelopen dagen hard gewerkt om aan alle voorwaarden en richtlijnen te voldoen om weer training te mogen geven. Ons protocol en plan van aanpak is door de gemeente goedgekeurd waardoor wij per vrijdag 1 mei de jeugdtrainingen op de dinsdag- en vrijdagavond mogen hervatten.

Het hervatten van de trainingen moet wel onder strikte veiligheids- en hygiëneregels. Zonder deze regels kunnen, mogen EN willen wij geen training geven. Het is dus aan iedereen om zich aan deze regels te houden.

Wij vragen alle atleten, ouders en verzorgers het document informatie jeugdtrainingen tijdens corona goed door te nemen. Hierin staan alle regels en voorwaarden waar de atleten aan moeten voldoen.

Enkele belangrijke punten:

• De trainingstijden en groepsindeling zijn aangepast, deze vindt je hier
  • Het aanmelden voor de trainingen is verplicht, niet aangemeld is geen toegang tot het terrein
  • Het aanmelden kan voor de gehele maand mei, via de groepsapp, wanneer je hier principieel geen lid van bent kan dit via de email: trainerscoordinatoravdokev@gmail.com, wijzigen kan tot maximaal 24 uur voor start van de training
  • Alle atleten worden opgevangen door de corona-coördinator, de instructies van hem/haar dienen opgevolgd te worden
  • Al het materiaal wordt voor de training op naam gezet, zodat het wisselen van (werp-) materiaal onderling tot een minimum beperkt wordt.
  • Na elke training wordt al ons materiaal ontsmet
  • Ons volledige protocol is hier te lezen
  • De mogelijkheid bestaat dat er aanvullingen of wijzigingen in ons protocol komen door aanvullende richtlijnen van de gemeente, atletiekunie of de rijksoverheid, we zullen deze dan zo snel mogelijk communiceren.
  • Daarnaast is het mogelijk dat wij praktische wijzigingen door moeten voeren als blijkt dat dit voor het juist uitvoeren van de trainingen noodzakelijk is.

Tot slot zijn wij nog steeds opzoek naar ouders welke ons willen helpen de trainingen en de nieuwe regelgeving goed uit te voeren. Aanmelden hiervoor kan door een mail te sturen naar trainerscoordinatoravdokev@gmail.com.

Samen kunnen wij ons goed aan deze regels houden en toch weer samen sporten.

We hopen iedereen weer snel op de trainingen te zien,

Sportieve groet,

Namens het bestuur en de jeugdtrainers,

Chris Eykelenboom