Aanpassing trainingstijden en groepen jeugdtrainingen

Beste atleten, ouders, verzorgers,

De afgelopen weken hebben we de jeugdtrainingen mogen hervatten. Wij hebben dit als succesvol ervaren. Toch zien wij kansen de trainingen te optimaliseren. Ook is er door NOC*NSF en de atletiekunie ruimte gegeven om onze groepen anders in te delen.

Per dinsdag 19 mei zullen we de trainingstijden en groepen aanpassen:

Dinsdag

groep

cat

Van

tot

junioren

Vrijdag

groep

cat

van

Tot

junioren

Enkele belangrijke punten:

• De beide pupillengroepen trainen 10 minuten langer door. Hierdoor zullen de trainingen 40 minuten duren.
  • De beide juniorengroepen zijn samengevoegd tot 1 groep. Voor de volledige groep, ongeacht de leeftijd, geldt gedurende de gehele training 1,5 meter afstand aanhouden.
  • Alle wijzigingen zijn bijgehouden in het document ‘informatie jeugdtrainingen tijdens corona’ Al deze regels blijven van toepassing.
  • De trainingstijden en de aangepaste groepsindeling vindt je hier
  • Het aanmelden voor de trainingen blijft verplicht, niet aangemeld is geen toegang tot het terrein
  • Ons volledige -geupdate- protocol is hier te lezen
  • De mogelijkheid bestaat dat er aanvullingen of wijzigingen in ons protocol komen door aanvullende richtlijnen van de gemeente, atletiekunie of de rijksoverheid, we zullen deze dan zo snel mogelijk communiceren.
  • Daarnaast is het mogelijk dat wij praktische wijzigingen door moeten voeren als blijkt dat dit voor het juist uitvoeren van de trainingen noodzakelijk is.

Sportieve groet,

Het bestuur en de jeugdtrainers

Beste Dokev leden, Op maandagavond 13 mei a.s. vindt onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Vanaf 19.45… Meer >