Hardlopen - Trainingsgroep Lisanne Keet

De trainingen van de dinsdagavond staan onder leiding van Lisanne en Peter. Bij de groep van Lisanne kan in principe iedereen aansluiten maar een beetje loopervaring is natuurlijk wel vereist. De groep van Peter zijn de wat meer ervaren lopers. De lopers van de dinsdagavond hebben ook al wat verschillende evenementen achter hun naam staan of zijn hiervoor in training. Voor beide groepen telt dat plezier in het lopen voorop staat. De trainingen zijn ook zo ingericht dat geprobeerd word om blessures zoveel mogelijk te voorkomen. De trainingen vinden plaats op het veld maar ook in- en rond het dorp waar we onze duurlopen afwerken. In de zomermaanden gaan we 1x per maand op de dinsdagavond ergens anders trainen waarbij Petten, Groote Keeten en Westerland regelmatig worden aangedaan. Ook een rondje Amstelmeer staat dit jaar weer in het programma. Beide groepen zijn ook heel geschikt voor doorstroming. De wat snellere lopers van Lisanne zouden naar Peter kunnen doorstromen en de snellere lopers van Peter kunnen prima aansluiten in de woensdag- en vrijdaggroep van Henk en Jan. Lisanne en Peter kunnen hier het juiste advies over geven. Voor vragen of opmerkingen kan altijd voor de training contact met ons worden opgenomen.

Wij wensen jullie allemaal veel loopplezier.

Groet Lisanne en Peter.

Leden