Hardlopen - Trainingsgroep Bianca Huiberts

Sporters die (nog) niet zomaar een paar kilometer kunnen (hard)lopen zijn welkom bij de cursus lopend meer bewegen. Het hele programma is ook wandelend te doen waardoor deze training geschikt is voor jong en oud. Ook de groep die aansluiting wil vinden op de reguliere trainingen kan meedoen en proeven aan het lopen in verenigingsverband. De doorstroom naar de andere trainingsgroepen is goed geregeld. Je bent altijd welkom voor een vrijblijvende proeftraining.

In de cursus wordt aandacht besteed aan wandel- en looptechniek. Kracht- balans- en behendigheidsoefeningen wisselen elkaar af. Dit gebeurt in een speelse vorm zodat de conditie spelenderwijs toeneemt. De training wordt aan de individuele persoon aangepast. Iedere 3 maanden start er weer een nieuwe cursus waar opnieuw voor ingeschreven kan worden. Ook is het mogelijk om aan te sluiten bij de reguliere atletiektrainingen. De training wordt geleid door fysiotherapeut/jeugdatletiektrainster Bianca Huiberts. Voor verdere informatie en opgave Bianca Huiberts: telefonisch (06-53198275) of via mail biancahuiberts@ziggo.nl

Leden

Training