Vomar clubactie

VOMAR clubactie

Iedereen kan via de VOMAR pas sparen voor onze vereniging.
Dus als je boodschappen doet bij de VOMAR kan je ons steunen. Er zijn geen kosten aan verbonden maar je dient natuurlijk wel een Klant is Koning kaart te hebben.

Van het saldo van de boodschappen wordt 0,5 % dat je hebt besteed toegevoegd aan het saldo van de club. Per kwartaal wordt dit overgemaakt aan de club.

Dit kan als volgt:  heb je al een VOMAR pas, dan kan je de vereniging eenvoudig koppelen via je account aan de kaart met code:  DOAN2022.  Automatisch komt de logo van de vereniging te voorschijn, zodat je weet dat je de goede code hebt ingegeven.

Heb je nog geen VOMAR pas, dan kan je Klant is Koning kaart halen bij de balie in de winkel.
Neem de kaart mee naar huis en activeer je kaart zo spoedig mogelijk en activeer daarna de code: DOAN2022 van de vereniging.  Het is ook mogelijk om een app te downloaden.
Daarnaast kan je ook zelf sparen, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Voor meer informatie:  https://www.vomar.nl/kik

Iedereen die een Klant is Koning kaart heeft kan sparen voor onze vereniging.
Dus familie, vrienden, kennissen, buren enz kan d.m.v. de Klant is Koning kaart onze vereniging activeren. Dat kan ook in een andere plaats zijn, als je de code DOAN2022 activeert, dan wordt het saldo bij onze vereniging bijgeschreven.

Dus activeer snel de code als je al een kaart hebt of ga snel een kaart halen bij de info balie bij de VOMAR en steun onze vereniging.

Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, stel ze gerust via info@dokev.nl

Met vriendelijke groet,
Het bestuur