Uitnodiging groot onderhoud

Beste leden en ouders/ verzorgers van onze jeugdleden,

Op onze vereniging wordt er doorlopend onderhoud gepleegd aan onze accommodatie. Momenteel staan er een aantal grotere klussen op de planning en om deze werkzaamheden uit te voeren vragen we jullie om hulp.

In het weekend van 2 en 3 november willen we onder andere de kleedkamers en gang schilderen, onkruid verwijderen en werkzaamheden aan het hoogspringplateau uitvoeren. Wie zou ons hierbij willen helpen? Alle hulp is welkom, van een aantal uurtjes tot een hele dag. We zijn van plan om beide dagen van 9:00 tot 16:00 uur aan de slag te gaan. Voor eten en drinken wordt gezorgd.

Wil jij ons komen helpen? Stuur dan uiterlijk 27 oktober een mailtje naar ellenvanduin@hotmail.com met de dag en uren dat je kan komen. Heb je goed gereedschap (bv. een kantensnijder)? Neem het mee! Wij zorgen voor schildergerei.

We hopen op veel animo; vele handen maken immers licht werk!

Hartelijke groeten namens het bestuur van DOKEV

Beste Dokev leden, Op maandagavond 13 mei a.s. vindt onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Vanaf 19.45… Meer >