Jurycursus op de vereniging

Op 12 en 21 maart wordt er een jurycursus op onze vereniging georganiseerd. Zou je het leuk vinden om tijdens wedstrijden te jureren, meld je dan nu aan!

De cursus wordt gegeven door een opleider van de Atletiekunie. Na het volgen van de cursus ben je bevoegd om tijdens hardloopwedstrijden, maar ook bij de atletiekonderdelen te jureren. Daarnaast leer je ook de vaardigheden om te klokken. De cursus vindt plaats op de vereniging op 12 maart van 19:30 - 22:00 uur en op 21 maart van 10.00 - 15.00 uur. Er zijn geen kosten aan verbonden. Als je interesse hebt, stuur dan een mail naar ellenvanduin@hotmail.com. Van Ellen ontvang je verdere informatie.